• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Przejdź do stopki

Maciej Swoboda

  • Wystąpienia
  • Kontakt
  • Wtyczki WooCommerce
  • Szukaj

Blog

Jak hurtowo wykluczać produkty z XML we wtyczce Ceneo WooCommerce

Maciej Swoboda

Ostatnio na naszej stronie na Facebooku pojawił się komentarz, że bardzo brakuje we wtyczce możliwości hurtowego wykluczania produktów z pliku XML Ceneo WooCommerce. Takie rozwiązanie nie jest wbudowane we wtyczkę, ale można to zrobić w bardzo prosty sposób, który tutaj opiszę.

Jak pojedynczo wykluczyć produkty z XML Ceneo

Pojedyncze wykluczanie produktów z pliku XML jest możliwe w edycji produktu. Zobacz jak do zrobić w dokumentacji Ceneo WooCommerce →

Jak hurtowo wykluczyć produkty z XML Ceneo

Informacja o tym, czy produkt ma się pojawić w pliku XML jest zapisywana w bazie danych w tabeli wp_postmeta. Jest to pole z kluczem woocommerce_ceneo_disabled. Jeśli wartość jest ustawiona na 1 to produkt jest wykluczony. W związku z tym jedyne co musimy zrobić to dla wybranych produktów ustawić tę wartość na 1.

Krok 1 – zainstaluj wtyczkę Custom Field Bulk Editor

Pobierz wtyczkę Custom Field Bulk Editor, zainstaluj, włącz i przejdź do menu Produkty → Bulk Edit Fields.

Krok 2 – wybierz produkty

Na liście zaznacz produkty, które chcesz wykluczyć z pliku XML.

Krok 3 – wyklucz produkty

Przewiń na dół strony i w formularzu wpisz:

  • Custom Field Name: woocommerce_ceneo_disabled
  • Wartość: 1

Następnie zapisz zmiany za pomocą przycisku Save Custom Fields.

Krok 4 – sprawdź czy zadziałało

Przejdź do edycji produktu, który zaznaczyłeś w poprzednim kroku i sprawdź czy ma zaznaczone pole Wyklucz produkt z pliku XML.

Jeśli masz problemy, daj znać w komentarzu, postaram się pomóc.

Powyższe rozwiązanie zadziała tylko dla produktów prostych, ponieważ wtyczka Custom Field Bulk Editor obsługuje tylko takie produkty.

Co miesiąc wysyłam newsletter z najnowszymi informacjami ze świata WooCommerce. Dołącz do ponad 3000 subskrybentów. ZERO spamu.

Maciej Swoboda

Zakochany WordPressie od 2006 roku. Organizator WordUp Warszawa 2015-2018 i współorganizator WordCamp Polska 2016/2017. Zwolennik prostych i użytecznych rozwiązań. Szef WP Desk, firmy zajmującej się tworzeniem rozwiązań dla WooCommerce.

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Footer

Strona nie jest w żaden sposób powiązana z Automattic, WooThemes i WooCommerce.