• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Przejdź do stopki

Maciej Swoboda

  • Wystąpienia
  • Kontakt
  • Wtyczki WooCommerce
  • Szukaj

Blog

Intertext – nowe reklamy w Adkontekst

Maciej Swoboda

Adkontekst Intertext to nowa forma reklamowa, którą wprowadziliśmy w sieci Adkontekst. Reklamy Intertext są aktywowane poprzez najechanie kursorem na podkreślone podwójną linią słowo i tym samych są prawdopodobnie najmniej inwazyjną obecnie formą reklamy.

Adkontekst Intertext

Informacje istotne dla reklamodawców

  • reklamy Intertext są wyświetlane wykorzystując słowa aktywne w wynikach wyszukiwania,
  • reklamodawca może na poziomie kampanii umożliwić wyświetlanie reklam Intertext lub je zablokować,
  • reklamodawca może stworzyć oddzielną kampanię Intertext z oddzielnymi słowami kluczowymi i tym samym precyzyjnie zarządzać budżetem oraz monitorować skuteczność,
  • stawka, która zostanie pobrana w wyniku kliknięcia zostanie pobrana z zadeklarowanej stawki w serwisach partnerskich (nie z wyników wyszukiwania).

Informacje istotne dla wydawców

Większość istotnych informacji podałem już na oficjalnym blogu Optymalizuj Adkontekst, więc tutaj krótko:

  • reklamy Intertext można wyświetlać na stronach, gdzie zainstalowany jest AdSense, ponieważ tych dwóch form reklamowych nie można ze sobą pomylić a taki jest wymóg Google (jest to moja osobista interpretacja),
  • na jednej podstronie wyświetlane są maksymalnie 4 reklamy,
  • sprawdzi się na stronach bogatych w treść – system online analizuje stronę, rozpoznaje kontekst i na jego podstawie podkreśla wybrane słowa,
  • w tej chwili każdy wydawca musi przejść dodatkową weryfikację, jeśli chce wyświetlać reklamy Intertext – chcemy mieć pewność, że reklamy będą emitowane na jakościowych stronach.

Osobiście jestem bardzo zadowolony z reklam Intertext, testuję je na kilku swoich stronach osiągając CTRy w granicach 2,5 – 3,5%.

Co miesiąc wysyłam newsletter z najnowszymi informacjami ze świata WooCommerce. Dołącz do ponad 3000 subskrybentów. ZERO spamu.

Maciej Swoboda

Zakochany WordPressie od 2006 roku. Organizator WordUp Warszawa 2015-2018 i współorganizator WordCamp Polska 2016/2017. Zwolennik prostych i użytecznych rozwiązań. Szef WP Desk, firmy zajmującej się tworzeniem rozwiązań dla WooCommerce.

Reader Interactions

Komentarze

  1. Krzysztof Lis napisał

    10 października 2008 o 19:50

    Ech, jakby jeszcze dawało się wybierać kilka kategorii tematycznych i zmieniać kolor tego linka na pasujący do witryny… ;)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Footer

Strona nie jest w żaden sposób powiązana z Automattic, WooThemes i WooCommerce.