Tym razem wpis dotyczący mojej pracy zawodowej w NetSprint.pl i sieci reklamowej Adkontekst. Od kilku tygodni wraz z jedną z najlepszych agencji Search Engine Marketing Bluerank prowadzimy nietypową kampanię reklamową dla jednego z ich klientów – Grupy Vox, która zajmuje się między innymi sprzedażą mebli.
Kampania promuje kolekcję mebli Kokeshi inspirowaną krajem Kwitnącej Wiśni. Co jest w tej kampanii takiego nietypowego? W wynikach wyszukiwania na Wirtualnej Polsce obok tekstów reklamowych wyświetlane są grafiki ze słowami pisanymi w Kanji. Wygląda to tak:
W tej chwili kampania jeszcze trwa i można przykłady zobaczyć na własne oczy np. tutaj i tutaj.
Realizując kampanie reklamowe w sieci Adkontekst jesteśmy otwarci na różne nietypowe rozwiązania, więc jeśli macie pomysły na ciekawe kampanie reklamowe to zapraszam do kontaktu.
Dodaj komentarz